Koktajl bananowy

koktajl bananowy

Niesamowity zestaw substancji odżywczych w sam raz dla regeneracji po wyczerpującym treningu. Z kostkami lodu fantastycznie orzeźwia i stawia na nogi. Może zastąpić typowe śniadanie i dodać energii od rana.

Składniki:

  • 400 ml śmietanki kokosowej (opcjonalnie może być mleko kokosowe)
  • 3-5 dojrzałych bananów
  • Opcjonalnie miód

 

  1. Wszystkie składniki mieszamy blenderem.
  2. Chłodzimy i podajemy

 

Wskazówki:

Osoby poza AIP mogą dodać laskę wanilii, orzechy. Uwaga na dojrzałe banany. Bywają bardzo słodkie i można przesadzić nawet z odrobiną miodu. Pamiętajmy o suszonych owocach!!!

Smacznego!

O Autorze

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, dietetyk kliniczny, publicysta prasowy i redaktor telewizyjny. Założycielka i liderka Klubu Medycyny Funkcjonalnej. Współtworzy Polską Akademię Zdrowia. Współpracuje z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego. Jest autorką wykładów i szkoleń poświęconych diagnostyce i leczeniu chorób przewlekłych. Tłumaczy badania medyczne. Prowadzi konsultacje żywieniowe i układa indywidualne plany leczenia funkcjonalnego. Jest autorką niezliczonych artykułów naukowych. Pisze dla magazynu E!STILO i prowadzi autorskiego bloga www.paleolifestyle.pl

Podobne Posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany