W upalne lato i gąrącą wiosnę zapraszam na smoothie. Ochłodzi, orzeźwi i dostarczy niezbędnych substancji odżywczych. Idealnie stawia organizm na równe nogi po intensywnym wysiłku fizycznym.

Składniki:

  • 1 awokado
  • 1 jabłko (połowa obrana)
  • ½ szklanki mleka kokosowego
  • 1 szklanka lodu

 

  1. Umieszczamy wszystkie składniki w blenderze.
  2. Mieszamy na gładką masę.
  3. Podajemy od razu w pucharkach z liściem mięty

 

WSKAZÓWKa:

Możemy dosłodzić, dodać posiekane jabłka bądź wanilię .

 

Smacznego!

O Autorze

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, dietetyk kliniczny, publicysta prasowy i redaktor telewizyjny. Założycielka i liderka Klubu Medycyny Funkcjonalnej. Współtworzy Polską Akademię Zdrowia. Współpracuje z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego. Jest autorką wykładów i szkoleń poświęconych diagnostyce i leczeniu chorób przewlekłych. Tłumaczy badania medyczne. Prowadzi konsultacje żywieniowe i układa indywidualne plany leczenia funkcjonalnego. Jest autorką niezliczonych artykułów naukowych. Pisze dla magazynu E!STILO i prowadzi autorskiego bloga www.paleolifestyle.pl

Podobne Posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany