Koktajl bananowy

koktajl bananowy

Niesamowity zestaw substancji odżywczych w sam raz dla regeneracji po wyczerpującym treningu. Z kostkami lodu fantastycznie orzeźwia i stawia na nogi. Może zastąpić typowe śniadanie i dodać energii od rana.

Składniki:

  • 400 ml śmietanki kokosowej (opcjonalnie może być mleko kokosowe)
  • 3-5 dojrzałych bananów
  • Opcjonalnie miód

 

  1. Wszystkie składniki mieszamy blenderem.
  2. Chłodzimy i podajemy

 

Wskazówki:

Osoby poza AIP mogą dodać laskę wanilii, orzechy. Uwaga na dojrzałe banany. Bywają bardzo słodkie i można przesadzić nawet z odrobiną miodu. Pamiętajmy o suszonych owocach!!!

Smacznego!

O Autorze

Trener postaw żywieniowych, założycielka i twórca Instytutu Medycyny Funkcjonalnej, Master Psychologii Sukcesu i zmiany osobistej. roczne i półroczne plany zdrowienia w programie „DO SELF”. Skupia się na interakcjach między środowiskiem a układem pokarmowym, hormonalnym, odpornościowym, nerwowym oraz układem krążenia. Łączy medycynę funkcjonalną z technikami mindfulness. Z wykształcenia dziennikarka. Pisze dla czasopisma E!STILO, Harmonii Życia oraz magazynu VIP. Prowadzi wykłady z zakresu zmiany postaw żywieniowych w Polskim Towarzystwie Stwardnienia Rozsianego. Członek stowarzyszenia „Dziennikarze dla Zdrowia”. Ekspert Żywieniowy w radiu RPL i na portalu abc zdrowie. Tłumaczy artykuły z portalu Science Daily, który jest źródłem światowych doniesień naukowych z dziedziny zdrowia i medycyny.

Podobne Posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany