Ważnym posiłkiem w południe jest solidna dawka witamin, gdyż to właśnie o tej porze organizm potrzebuje ich najbardziej. Nic prostszego niż mix owocowo-warzywny w postaci musów, smoothie’s i koktajli.

Składniki:

  • Duża garść świeżego jarmużu bez łodyg
  • 1 jabłko zielone Granny Smith
  • 1 dojrzały banan
  • ½ szklanki siekanej natki pietruszki
  • Łyżeczka soku z limonki
  • Ewentualnie przegotowana woda

Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze i miksujemy na gładką masę.

Gdyby mus okazał się zbyt gęsty posiłkujemy się wodą.

Smacznego!

O Autorze

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, dietetyk kliniczny, publicysta prasowy i redaktor telewizyjny. Założycielka i liderka Klubu Medycyny Funkcjonalnej. Współtworzy Polską Akademię Zdrowia. Współpracuje z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego. Jest autorką wykładów i szkoleń poświęconych diagnostyce i leczeniu chorób przewlekłych. Tłumaczy badania medyczne. Prowadzi konsultacje żywieniowe i układa indywidualne plany leczenia funkcjonalnego. Jest autorką niezliczonych artykułów naukowych. Pisze dla magazynu E!STILO i prowadzi autorskiego bloga www.paleolifestyle.pl

Podobne Posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany