Składniki:

  • ½ szklanki mrożonych jagód
  • ½ awokado
  • 1 banan
  • Garść „baby” szpinak
  • 1 szklanka gęstego mleka kokosowego
  • miód (opcjonalnie)
  • kilka kostek lodu

 

  1. Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze i miksujemy na gładką masę.
  2. Od razu podajemy z listkiem świeżej mięty.

 

Wskazówka:

Osoby poza AIP mogą śmiało dodać prażony słonecznik bądź migdały.

 

Smacznego!

O Autorze

Trener postaw żywieniowych, założycielka i twórca Instytutu Medycyny Funkcjonalnej, Master Psychologii Sukcesu i zmiany osobistej. roczne i półroczne plany zdrowienia w programie „DO SELF”. Skupia się na interakcjach między środowiskiem a układem pokarmowym, hormonalnym, odpornościowym, nerwowym oraz układem krążenia. Łączy medycynę funkcjonalną z technikami mindfulness. Z wykształcenia dziennikarka. Pisze dla czasopisma E!STILO, Harmonii Życia oraz magazynu VIP. Prowadzi wykłady z zakresu zmiany postaw żywieniowych w Polskim Towarzystwie Stwardnienia Rozsianego. Członek stowarzyszenia „Dziennikarze dla Zdrowia”. Ekspert Żywieniowy w radiu RPL i na portalu abc zdrowie. Tłumaczy artykuły z portalu Science Daily, który jest źródłem światowych doniesień naukowych z dziedziny zdrowia i medycyny.

Podobne Posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany